【黃兆輝專欄】真的世界盃

qrzGh_meitu_1

幸好,我們嘅神是真的教練、真的球證和真的球迷,去鼓勵我們在人生比賽上公平地演譯真生命!

四年一度嘅世界盃,今夏嚟到俄羅斯舉行,世界各地嘅球迷萬分期待,大家都渴望響呢個特別國際舞台上見證球王登基、超新星誕生!晚晩捱夜都係為咗唔好錯過精彩一刻,乜嘢廿碼外射入「世界波」、一個扭十個嘅場面、果啲弱隊血肉長城死守、倒掛金勾、百步穿楊、進攻水銀瀉地、十上十落、龍門力挽狂瀾……強隊發渾淋離盡致、弱隊戰至一兵一卒,以上種種激動場面,都建基於一個字:真!

點解咁講?大家如果記得南韓響2002年日韓共同主辦世界盃,「亞洲虎」先在分組賽和美國、打敗波蘭和葡萄牙,出線後加時淘汰意大利,八強也和西班牙,並射十二碼氣走狂牛!當時,有球評家驚嘆亞洲足球水平大爆發,把歐洲勁旅殺個措手不及……在熱血沸騰,歡呼聲壓下所有冷靜嘅意見,有人發現各場比賽中,南韓球員嘅衝勁、兇狠攔截一直都俾球證默許。相對而言,對手嘅任何動作都俾球證「嚴格」糾正,紅牌黃牌不斷招呼,甚至不少入球都被「吹」翻!直殺到四強,南韓才被足球界地位特殊嘅德國隊殺退,而該場由全歐球證組合執法,吹罰和比賽中人為誤差大幅減少,就令「出乎預料」嘅賽果消失了!激情過後,不少評論文章在16年來,分析球証們組合嘅背景、多場比賽中嘅凖則不一,每每指向「別有內情」!

世杯臨近,國際足聯宣佈沙特籍球證米爾達西將擔任2018俄羅斯世界盃嘅裁判。不過,據悉沙特足協已經致電國際足聯,要求取消其世杯執法資格,並將米爾達西終身禁賽,因為之前佢被任命為沙特國王盃裁判後,試圖操控比賽結果,並從中謀取不法利益!或者,米爾達西只是個別事件,亦可能是冰山一角,黑哨、打假波情況嚴重?!陳年往事中,誰是當屆冠軍已經沒有多少人留意,真相可能已經無法查究,但沒有真球員、真球證,所有峰迴路轉嘅賽事、緊張刺激嘅攻守鬥法,就只是一場戲,劇本原來早在某啲幕後黑手中!咁,球迷嘅歡呼尖叫都不應該認真了。祝願今屆世盃是真。比賽!幸好,我們嘅神是真的教練、真的球證和真的球迷,去鼓勵我們在人生比賽上公平地演譯真生命!

TEXT/黃兆輝
PHOTO/互聯網